Konference WEB TOP 100 ve zkratce

dav

Zaplatili jsme registraci, přišlo potvrzení a dál, no dál nic. Den před samotnou konferencí při poradě se společně podivujeme nad nulovou komunikací a nedostatkem informací o organizaci. Karma asi zafungovala a kolem půl druhé přišli podrobnosti, pozdě, ale přece, že jo.

Jedeme autem, s předstihem posíláme dotaz na ideální místo v blízkosti místa konání, kde bychom mohli náš firemní plechový kočár odstavit. Odpověď – máte smůlu, není kde. Fajn, zakotvíme na Černým mostě a užijeme si masové přesuny pražského stáda ranní špičkou v metru.

Na místě vyfasujeme cedulky se jmény, které nám budou poletovat před dutinou břišní po celý den. Víc nic. Dáme kafe, donut a jdeme na zahájení. Zabloudit nelze, jsou tu jen dva sály se vznosnými jmény „Sál Vize“ a „Sál Inspirace“. Jdeme do Inspirace.

První poznatek – kde jsou lidi? Druhý poznatek – židle už od pohledu aspirují na ničitele lidských pozadí, po dosednutí potvrzeno. Třetí poznatek – nic nikdy nezačíná včas, protože lidi, protože kafe.

 

Následující program ve zkratce

Úvodní slovo (Matěj Novák, CPEx) – Neurazí, welcome.

Jak za pár slupek uvařit blog s půlmilionovou měsíční návštěvností (Jana Florentýna Zatloukalová, Kucharkaprodceru.cz) – jedinou podobnost originálu s promo fotkou dotyčné paní vidím v barvě vlasů. Hezké čísla, spousta práce.

Využití GA v online prostředí ČMSS (Tomáš Kubín, Českomoravská stavební spořitelna) – Čísla, grafy, nudná šeď.

Narušujeme a demokratizujeme světový trh s potravinami (Petr Václavek, Foodgroot.com) – nadšení, velké téma, nikdo v sále, jdu taky na kafe.

Coffee break – catering je super, výborné bagetky.

Změna regulace v roce 2018 – konec internetového marketingu? (Zdeněk Kučera, Kinstellar) – kvůli GDPR a této přednášce jsme se k této konferenci přiklonili oproti Internet Jungle, bohužel, přednáška je na poslední chvíli zrušena, fuck up.

Cross-channel marketing prakticky (Jan Tichý, Medio Interactive) – náhradou za zrušenou přednášku byl skvělý Jan Tichý, který to vzal pevně do ruky a jeho prezentace měla šťávu, osobní rovinu a tah na branku jak prase. Pecka.

UX driven marketing (Luboš Plotěný, Dobrý web) – těšil jsem se, ale přednáška zněla asi takto: „Chtěli jsme… blá, blá, bla bla, blá… pak jsme… blá, blá…“ Obrovská nuda a zklamání, přednes ředitele Dobrého webu jsem čekal mnohem lepší.

Analogová značka pro digitální svět (Tomáš Hrivnák, Hrivnak) – totální hipster v pokročilém věku povídá o tom, co už dávno vím. Fajn.

Oběd – catering je pořád super, žeru a žeru.

Mých TOP 20 nejoblíbenějších slidů o digitální reklamě, číslo 4 je pecka (Jan Suda, McCANN-ERICKSON PRAGUE) – vtipná, nepříliš obsažná přednáška, která ale bavila. A jo, číslo 4 byla pecka.

W̶e̶b̶ Digitální svět budoucnosti (Filip Dřímalka, Digiskills.cz) – naprostá bomba, top úroveň prezentace i informací, člověk, který ví a umí se prodat. Musím si fakt pořídit Amazon Echo s Alexou.

Spolupráce na velkých webových projektech (Jan Řezáč, House of Řezáč) – obsah super, přednes jako by patřil na prkna divadla Na Vinohradech o 250 metrů vedle. Buď vás hodně baví nebo hodně sere, nic mezi tím. Mě bavil.

Coffee break – catering je stále super, výborné zákusky.

Social Media First (Petr Andrýsek, Socialsharks) – největší průměrný počet slova „Vole“ na přednášku. Obsah a sdělení výborné, prezentace nejlépe připravená, jen se nedostalo na asi dalších 350 slidů, které měl připravené, chyba v Matrixu?

Jak zapojit svůj brand do života influencera (Tomáš Kánský, TUBRR) – přednáška o přednášejícím, jeho minulosti, budoucnosti, vizích, dětech, rodině, běhání, názorech, youtube kanálu a pokus o získání 1,5 milionu za minutu v sále, hádáte správně, nepovedlo se. Ve slido se objevil dotaz: „Mohl bys říci ještě něco navíc O SOBĚ? 😊“ Asi nechápu youtubery.

Digital v problémech? Když se z undergroundu stává mainstream… (Tomáš Jindříšek, DARK SIDE) – vkusná a poetická přednáška, bylo z ní cítit jisté staromilství a sentiment s digitální revolucí, která už dávno revolucí není. A hlavně pivo.cz.

Konec programu a jako bonbónek nakonec – slavnostní představení nového brandu SHERPAS, který nahrazuje Dobrý Web. Pustili nám video a hned nám praskali ušní bubínky, když to tvůrce videa absolutně podělal se zvukem a zvukař v sále to nestíhal korigovat. Fail. Značka čistá, fajn, jen ten symbol hory je v aplikacích na prd, protože jeho decentní průhlednost vypadá spíše jako chyba než záměr.

Ok, na zdraví nové značce, šampaňské vypito, jedeme domů…

Reklamy

One thought on “Konference WEB TOP 100 ve zkratce

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s