Konference WEB TOP 100 ve zkratce

Zaplatili jsme registraci, přišlo potvrzení a dál, no dál nic. Den před samotnou konferencí při poradě se společně podivujeme nad nulovou komunikací a nedostatkem informací o organizaci. Karma asi zafungovala a kolem půl druhé přišli podrobnosti, pozdě, ale přece, že jo.

Jedeme autem, s předstihem posíláme dotaz na ideální místo v blízkosti místa konání, kde bychom mohli náš firemní plechový kočár odstavit. Odpověď – máte smůlu, není kde. Fajn, zakotvíme na Černým mostě a užijeme si masové přesuny pražského stáda ranní špičkou v metru.

Na místě vyfasujeme cedulky se jmény, které nám budou poletovat před dutinou břišní po celý den. Víc nic. Dáme kafe, donut a jdeme na zahájení. Zabloudit nelze, jsou tu jen dva sály se vznosnými jmény „Sál Vize“ a „Sál Inspirace“. Jdeme do Inspirace.

První poznatek – kde jsou lidi? Druhý poznatek – židle už od pohledu aspirují na ničitele lidských pozadí, po dosednutí potvrzeno. Třetí poznatek – nic nikdy nezačíná včas, protože lidi, protože kafe.

 

Následující program ve zkratce

Úvodní slovo (Matěj Novák, CPEx) – Neurazí, welcome.

Jak za pár slupek uvařit blog s půlmilionovou měsíční návštěvností (Jana Florentýna Zatloukalová, Kucharkaprodceru.cz) – jedinou podobnost originálu s promo fotkou dotyčné paní vidím v barvě vlasů. Hezké čísla, spousta práce.

Využití GA v online prostředí ČMSS (Tomáš Kubín, Českomoravská stavební spořitelna) – Čísla, grafy, nudná šeď.

Narušujeme a demokratizujeme světový trh s potravinami (Petr Václavek, Foodgroot.com) – nadšení, velké téma, nikdo v sále, jdu taky na kafe.

Coffee break – catering je super, výborné bagetky.

Změna regulace v roce 2018 – konec internetového marketingu? (Zdeněk Kučera, Kinstellar) – kvůli GDPR a této přednášce jsme se k této konferenci přiklonili oproti Internet Jungle, bohužel, přednáška je na poslední chvíli zrušena, fuck up.

Cross-channel marketing prakticky (Jan Tichý, Medio Interactive) – náhradou za zrušenou přednášku byl skvělý Jan Tichý, který to vzal pevně do ruky a jeho prezentace měla šťávu, osobní rovinu a tah na branku jak prase. Pecka.

UX driven marketing (Luboš Plotěný, Dobrý web) – těšil jsem se, ale přednáška zněla asi takto: „Chtěli jsme… blá, blá, bla bla, blá… pak jsme… blá, blá…“ Obrovská nuda a zklamání, přednes ředitele Dobrého webu jsem čekal mnohem lepší.

Analogová značka pro digitální svět (Tomáš Hrivnák, Hrivnak) – totální hipster v pokročilém věku povídá o tom, co už dávno vím. Fajn.

Oběd – catering je pořád super, žeru a žeru.

Mých TOP 20 nejoblíbenějších slidů o digitální reklamě, číslo 4 je pecka (Jan Suda, McCANN-ERICKSON PRAGUE) – vtipná, nepříliš obsažná přednáška, která ale bavila. A jo, číslo 4 byla pecka.

W̶e̶b̶ Digitální svět budoucnosti (Filip Dřímalka, Digiskills.cz) – naprostá bomba, top úroveň prezentace i informací, člověk, který ví a umí se prodat. Musím si fakt pořídit Amazon Echo s Alexou.

Spolupráce na velkých webových projektech (Jan Řezáč, House of Řezáč) – obsah super, přednes jako by patřil na prkna divadla Na Vinohradech o 250 metrů vedle. Buď vás hodně baví nebo hodně sere, nic mezi tím. Mě bavil.

Coffee break – catering je stále super, výborné zákusky.

Social Media First (Petr Andrýsek, Socialsharks) – největší průměrný počet slova „Vole“ na přednášku. Obsah a sdělení výborné, prezentace nejlépe připravená, jen se nedostalo na asi dalších 350 slidů, které měl připravené, chyba v Matrixu?

Jak zapojit svůj brand do života influencera (Tomáš Kánský, TUBRR) – přednáška o přednášejícím, jeho minulosti, budoucnosti, vizích, dětech, rodině, běhání, názorech, youtube kanálu a pokus o získání 1,5 milionu za minutu v sále, hádáte správně, nepovedlo se. Ve slido se objevil dotaz: „Mohl bys říci ještě něco navíc O SOBĚ? 😊“ Asi nechápu youtubery.

Digital v problémech? Když se z undergroundu stává mainstream… (Tomáš Jindříšek, DARK SIDE) – vkusná a poetická přednáška, bylo z ní cítit jisté staromilství a sentiment s digitální revolucí, která už dávno revolucí není. A hlavně pivo.cz.

Konec programu a jako bonbónek nakonec – slavnostní představení nového brandu SHERPAS, který nahrazuje Dobrý Web. Pustili nám video a hned nám praskali ušní bubínky, když to tvůrce videa absolutně podělal se zvukem a zvukař v sále to nestíhal korigovat. Fail. Značka čistá, fajn, jen ten symbol hory je v aplikacích na prd, protože jeho decentní průhlednost vypadá spíše jako chyba než záměr.

Ok, na zdraví nové značce, šampaňské vypito, jedeme domů…

Reklamy

1 komentář: „Konference WEB TOP 100 ve zkratce

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s